55 Fiction: Playboy


Team This post has been published by me as a team member of Tiger Trails Team for the SUPER 6 round of Bloggers Premier League (BPL) – The first ever unique, elite team blogging event in the history of blogging world. To catch the BPL action and also be part of future editions and other contests, visit and register at Cafe GingerChai

Mala was beautiful, Tracy was hot, Kayal was homely, and Divya was just about perfect… No, I’m not a Playboy. I love all these women equally. I’ve never missed meeting them whenever they’re in town… Everytime I watch my wife Viji play these characters on stage I fall in love with her one more time…

—x—

Advertisements

55 Comments

Filed under 55 Fiction, Romance, Stories

55 responses to “55 Fiction: Playboy

  1. Pingback: Cafe GingerChai » Blog Archive » Super 6 Topic Blog Post links

  2. 🙂

    thank god it ended good……….
    now i see what good it brings to marry an actor…….you get a whole new wifey…..everyday……..

  3. Leo

    oh, what a twisht! good one.

  4. Hahaha!
    Good one! 🙂

  5. dmanji

    That was really something 😉 ….
    All the Best!!!

  6. This was so sweet and funny 🙂
    All the best..

  7. Sree

    Lol…Heard someone say “the married man does anything to save his skin from his wife”…now i know its meaning…he does anything, as well as saves his skin! 😛
    Awesome man…I’ll ask Viji if thats true though! 😉

  8. Awesome! Never expected the end. All the best for BPL. 🙂

  9. Hahaha…that was funny! Nice twist… 🙂 Good luck with BPL…

  10. Pal

    Awww… my favourite 55-er of all 🙂

  11. heyyyy… this seems like a continuation of that short story you wrote… 😀
    is it really so or am i hallucinating o_O

  12. Sudhi,tat was a terrific entry with an excellent twist.all t very best.

  13. ok, I won’t say it again that this is the best one 😛

  14. RSV

    great
    😛

    surely a contender

  15. Excellent 55 er. Nicely brought out the twist in the tale.

  16. PNA

    a new wife a day 🙂 nice idea really 😉

  17. Lol, the twist at the end was funny dude! BTW, I liked the blog name too ‘idli vada sambar’, feels like you’re back in college canteen 🙂

  18. ha ha ha… at the beginning I was like what the hell is this, in the middle of it when u mention don’t worry am not a play boy, I was confused and towards the end I had a smile on my face. A lovely F55. reminded me of that movie fifty first dates 🙂

    Lovely F55. Very refershing.

    Cheers!
    Tavish

  19. Am standing and whistling from the stands….
    three cheers!!!
    One of the best 55iers i have read…
    I would voted you for sure if there is a chance…
    Enjoyed it to the core…

    I am listing it in “I recommend” category of my blog

    🙂 🙂 🙂

    • Sudhakar

      Wow. Major applause there Mahesh. I am delighted. Thanks a lot. And listing it in your blog… I’m truly honoured man. 🙂 Cheers.

  20. Wow. Absolute joy. Loved the twist. very creative. Cheers!!!!

  21. Hehe.. that was so cute 🙂 Twist was totally unpredictable. One of the best 55-ers I have read 🙂
    Good luck for BPL !!

  22. Wowwww.. That’s smthing..
    Nalla jodi.. 🙂

  23. Sudhakar

    😉 Thank you. 🙂

  24. Krithika

    Aaah!! superb Sudhi.. 55 -ers all good, this is “DE BEST”…loving to see when couples complement each other.. i am sure u and viji are enjoying ur married life… made for each other, great going….

  25. Sudhakar

    Thanks Krithika. 🙂

  26. Alphs

    Oh yeah… me too remembered your ‘romance’ short story only at ch1 😀

  27. Wow!! Damn good! Loved it!! 🙂
    Congratulations!! 🙂

  28. Awesome short story 😉

  29. Pingback: Writer-z-block

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s